4.1.15

Rocznica bloga - Konkurs

Dzień dobry, tutaj mała istotka będą maniaczką białych włosów!~


Nie wiem czy wiecie, ale dokładnie w środę, siódmego grudnia mój blog będzie obchodził pierwsze urodziny. Myślę, że w ten dzień opublikuję jakiś bonus bezpośrednio go dotyczący, ale wcześniej coś innego, ciekawszego (?) - konkurs! Tak, tak, po raz pierwszy odkąd piszę na blogu organizuję konkurs. No, ale wiecie, z nagrodami tak ciężko...

Głównym tematem konkursu jest:

"Jak wyglądałby mój blog gdyby był człowiekiem?"

No to pojechałam...
O co dokładnie chodzi? Chciałabym żebyście narysowali mój blog pod postacią człowieka, stosując charakterystyczne cechy. Przykład? Jak wszyscy doskonale wiemy, uwielbiam białe włosy. Muszę coś dodawać? Często spóźniam się z notkami o konkursach na MSP. Może jakiś kalendarzy w ręku, by to zasugerować? A steampunkowe klimaty? Jakieś nawiązanie do szablonu? Umieszczenie słowa, które wyjątkowo często używam na bluzce osoby z waszego rysunku? Oczywiście to tylko przykłady, dajcie się ponieść wyobraźni, że tak to poetycko ujmę!
Czemu ja mam komputer ustawiony w takim miejscu?! Przez te światło padające przez okno mam cały czarny ekran i nic nie widzę :/

Rysunki mogą być zarówno komputerowe jak i tradycyjne. Metoda jak najbardziej dowolna.

NAGRODY:
1. 2 Spec. Pozdrowienie LUB 1 Spec. Pozdrowienie i 12 prezentów z Listy Życzeń
2. 1 Spec. Pozdrowienie LUB 12 prezentów z Listy Życzeń
3. 6 prezentów z Listy Życzeń

Mam nadzieję, iż nagrody takie złe nie są. Dodatkowo każdy kto weźmie udział w konkursie otrzyma po 2 grafy.

Prace należy wysyłać na e-mail msp.wedlug.akiko@gmail.com w załączniku. Macie trzy tygodnie czasu, chciałabym by ostatnie rysunki dotarły do mnie 25 stycznia.
Liczę na choć trochę chętnych i zastrzegam sobie prawo odwołania konkursu w przypadku zbyt małej liczby uczestników - w końcu jak mam wybierać trzy miejsca z dwóch prac?
No i prosiłabym o napisanie symbolicznego "Zgłaszam się" w komentarzach, chciałabym wiedzieć od kogo mogę się spodziewać pracy.

Nie pozostaję mi nic innego jak życzyć powodzenia :]

1 komentarz:

  1. Zgłaszam się. Z chęcią wezmę udział w Twoim konkursie :) Uwielbiam Twojego bloga i mam nadzieję, iż uda mi się zająć jakieś miejsce ;3
    ~Twoja wierna fanka i obserwatorka, Ela (= TheMikiMouse =, msp-oczami-wariatki.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 i don't really care ♥ , Blogger